Szanowni Państwo

                Jako młoda Firma, wchodząca na rynek z propozycją usług o wiekowych tradycjach zwracamy się do Państwa z prośbą, a zarazem propozycją współpracy i kooperacji, które przynieść by mogły Państwu wymierną korzyść, a nam umożliwić rozwój i popularyzację sztuki.

Działania Studia Tańca Artystycznego „Etiuda” to próba zaoferowania społeczeństwu alternatywnej formy spędzania czasu i rozwoju – poprzez naukę baletu przekazywaną przez wykształconych i doświadczonych pedagogów oraz tancerzy.

Oferujemy możliwość promowania Państwa Firmy, reklamę i rozgłos poprzez naszą czynną i prężną działalność artystyczną w zamian za opiekę i patronat.

Korzyści, jakie odniesie Państwa Firma:

- Umocnienie pozytywnego wizerunku firmy, poprzez pozytywne skojarzenia z działalnością STA „Etiuda” - popieraniem rozwoju kultury i sztuki, wizerunku naszego regionu i kraju.

- Sponsoring jest subtelniejszy niż reklama, a w związku z tym jest bardziej wiarygodną formą promocji.

- Firmy sponsorujące postrzegane są zarówno przez klientów jak i konkurencję jako silne, innowacyjne i wiodące w branży.

Mamy możliwość promować Państwa m.in. poprzez :

- Naszą stronę internetową + link na stronę sponsora.

- Na banerach reklamowych wywieszonych podczas koncertów.

- Na afiszach, ulotkach, plakatach.

- W mass mediach (radio, telewizja, prasa, internet).

- W trakcie koncertu (informacja ustna).

- Możliwość zorganizowania występu zespołu przy różnych okazjach w Państwa firmie.

- Inne formy promocji Firmy sponsora zgodne z polityka marketingowa sponsora.

 

             Już wiemy, że gdyby nie sponsorzy, kulturalny wizerunek naszego regionu i kraju byłby dużo uboższy, a występy najwspanialszych gwiazd czy amatorskich zespołów pozostawałyby w sferze pobożnych życzeń.

                Popularyzacja baletu – trudnej dziedziny sztuki – z dala od dużych miast takich jak Warszawa czy Kraków jest ewenementem na mapie naszego kraju.

        W obecnych czasach, gdzie coraz trudniej trafić do klienta, oferta taka wydaje się być konkurencyjna w stosunku do typowej reklamy medialnej, a na pewno nieporównywalnie mniej kosztowna. Niebagatelna jest też kwestia „przydatności” społecznej takiej współpracy, promocja baletu oraz możliwość rozwoju dla „młodego pokolenia” oraz przykład jak robić to, co uczy i buduje.

Jeszcze raz proszę o rozważenie naszej prośby – a Państwa zaangażowanie.

 

                                                                                                                             Z poważaniem

                                                                                                                        Patrycja Macheta